مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو

  • کد خبر: ۲۳۵۶۹۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
باشگاه استقلال توان جذب مهدی قایدی را ندارد و اخباری که اخیرا درباره حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها منتشر شده، واقعی نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به تازگی دوباره بحث حضور مهدی قایدی در استقلال مطرح شده است. این اخبار در حالی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که طبق برآوردی که اخیرا شد باشگاه استقلال باید برای جذب مهدی قایدی رقمی معادل ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه کند.

بخشی از این رقم هنگفت اختصاص دارد به دریافت رضایتنامه بازیکن استقلال از باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی باید به عنوان دستمزد به این بازیکن پرداخت شود.


اخیرا به باشگاه‌ها اعلام شد باید سقف بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی را رعایت کنند و بالطبع باشگاه استقلال نیز قادر نخواهد بود نیمی از کل بودجه خود را فقط مصروف جذب یک بازیکن کند و باید پرونده جذب این بازیکن را توسط باشگاه استقلال بست.

تنها راه استقلال برای جذب قایدی این است که فردی را پیدا کند که در قالب کمک هواداری هزینه جذب مهدی قایدی را خارج از سیستم مالی باشگاه استقلال پرداخت کند و همچون اقداماتی که گا‌ها توسط یکی از هواداران پرسپولیس می‌شود، با پرداخت مبالغی خارج از سیستم زمینه ساز جذب این قبیل بازیکنان شود.

البته روشن نیست که اساسا این قبیل اقدامات مورد تایید نهاد‌های نظارتی قرار بگیرد و چنین اجازه‌ای داده شود یا خیر، چون اخیرا گفته شد که باشگاه‌ها نباید با کمک از هواداران در راستای بستن تیم اقدام کنند.  

به هرحال ماجرای بازگشت مهدی قایدی به استقلال با وجود اطلاع رسانی‌های اخیر نمی‌تواند از جنبه عقلی و حساب و کتابی درست باشد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->